YATO Pompa de Vid YATO, Cu Accesorii, 22buc, 1/3bar

219,99 Lei

Pompa de vid este un dispozitiv multifuncțional utilizat pentru diagnosticarea sistemelor în mașini și tehnologie, a căror funcționare se bazează pe presiune sau sub presiune. Este echipat cu accesorii care permit utilizarea în aproape orice motor sau sistem. Pompa YT-0674 este echipată cu un comutator care, în funcție de poziție, permite crearea unui vid sau a unei presiuni.

In stoc

Durata de livrare: 2 - 4 zile lucratoare

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: YT-0674 Ai nevoie de ajutor? 0376448174
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Pompa de Vid YATO, Cu Accesorii, 22buc, 1/3bar

Pompa de vid este un dispozitiv multifuncțional utilizat pentru diagnosticarea sistemelor în mașini și tehnologie, a căror funcționare se bazează pe presiune sau sub presiune. Este echipat cu accesorii care permit utilizarea în aproape orice motor sau sistem.
Pompa YT-0674 este echipată cu un comutator care, în funcție de poziție, permite crearea unui vid sau a unei presiuni.
Deplasarea comutatorului către orificiul de evacuare al pompei va determina crearea unui vacuum în timpul pompării. Un comutator mutat spre mâner va genera presiune în timpul pompării.
Intervalul de măsurare: de la -1 la 3 bari


Scopul utilizării / Aplicare

Cu ajutorul unei pompe puteți efectua diagnostice, printre altele următoarele sisteme și sisteme:

Echipamente computerizate de control al motorului:
- senzor barometric de presiune (BARO)
- sistem PVC
- recircularea gazelor de eșapament (EGR)
- senzori de presiune în peliculă groasă (MAP)

Dispozitive de control al aprinderii:
- avans negativ de aprindere
- ventil de întârziere: SDV, RCV

Sistemul de frânare:
- frâne clasice
- frâne ABS
- frâne cu aer
- furtunuri de frână
- Servo de frână

Alte sisteme:
- aer condiționat
- controlul vitezei de croazieră
- rezervorul de carburant și sistemul de combustibil
- sistem de închidere a ușii de vid

Cum să utilizați
Diagnosticarea sistemului de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)
Sistemul de supapă EGR este un exemplu de supapă acționată prin presiune negativă. În absența vidului, supapa este închisă și evacuarea nu scapă de supapă. Dacă vidul este aplicat supapei, acesta este deschis, permițând recircularea gazelor de eșapament.

Diagnosticarea senzorilor de presiune din film gros (MAP)
• Asamblați pompa și sistemul de rezervoare, ca și în cazul sângerării etrierilor de frână, apoi conectați la racordul de vid al senzorului.
• Împingeți pârghia pompei până când acul arată -0,5 bari. Finalizați pomparea și observați indicatorul, acesta trebuie să fie staționar. Dacă indicatorul se mișcă, acest lucru indică o deteriorare a senzorului MAP.
• În timpul funcționării, senzorul MAP trimite semnale de feedback la calculatorul de control. Semnalul are o frecvență între 85 Hz și 160 Hz, în funcție de nivelul de vid. Contorul de frecvență este necesar pentru măsurarea frecvenței, trebuie conectat în conformitate cu instrucțiunile senzorului și contorului.

Sângerarea etrierilor de frână.
• Asigurați-vă că rezervorul de compensare al sistemului de frânare este umplut cu lichid până la volumul nominal.
• Efectuați aerisirea în următoarea ordine:
- cilindru principal, dacă este prevăzut cu o supapă de aerisire
- etrierele de frână în ordinea de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai îndepărtat
• Conectați furtunul flexibil scurt la racordul situat în partea inferioară a capacului rezervorului de pompare.
• Închideți rezervorul de pompare cu capacul.
• Conectați furtunurile flexibile lungi la racordurile de acoperire. Capătul unuia dintre furtunurile lungi trebuie conectat la pompă, iar celălalt la supapa de aerisire (etriere) a etrierului de frână. Dacă este necesar, utilizați un adaptor.
• Apăsați maneta pompei de 10 - 15 ori pentru a crea o presiune negativă în rezervorul pompei.
• Deșurubați supapa de aerisire cu 1/4 - 1/2 rotație astfel încât rezervorul pompei să fie umplut cu lichid până la o înălțime de aproximativ 5 cm. Strângeți supapa de aerisire.
• Deconectați furtunul pompei de la supapa de aerisire, procedura de prindere a clemei a fost finalizată.
• Înainte de repetarea procedurii de aerisire în terminalul următor, goliți rezervorul pompei de lichidul de frână și completați nivelul lichidului de frână din sistemul de frânare la nivelul nominal.


Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri: 09.00 - 17:00

0376448174 office@shopnq.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!